niedziela, 14 kwietnia 2013

Rasy kotów

W Polsce jest 28 ras kotów. Dzisiaj pokaże tylko 5 ras.
                                                                   kot abisyński
                                                    kot balijski
                                                       
                                                       kot bengalski
                                                         kot birmański
                                                 kot japoński bobtail

W następnym poście pokaże więcej ras.


4 komentarze:

  1. super chociaż nie przepadam za kotami to i tak podoba mi się twój blog a na dworzu mam kotkę więc dzięki twojemu blogu dowiem sie jak poprawnie ją wychowywać zapraszam do mnie http://honey-honorata-skarbek-i-jej-zycie.blogspot.com/ Zostaw po sobie ślad

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze chciałam mieć kota, są urocze <3

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem, iż kociaki jako pupile są całkiem przyjazne. Tym bardziej, iż ja również mam u siebie ciekawego kota. Wielce podoba mi się to co przedstawiono w https://glos24.pl/jak-widzi-kot i jestem zdania, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, że koty są całkiem popularnym pupilem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń